Wednesday, July 20, 2016

Puncak Mutiara Cafe, Kg. Pelet, Kulim, Kedah.

Lepas Aqlan dah bangun dan solat maghrib dan jamak isyak terus kami ke Kulim. Aku masa tu blur2 juga sebab Zcat langsung tak cakap nak pergi mana. Ikuy jelah ek..

Dah sampai tu yang tempatnya cam kat ceruk kampung, hujan renyai2 jadi kami diturunkan di wakaf menunggu. Sementara Zcat pergi parking kat tempat disediakan.

Kami pilih duduk bersila...ada je yang pondok boleh duduk atas kerusi. Bukan apa...senang nak kawal Aqlan la.

Aku pun tak tahu nak order apa.. last2 order beriani kambing. Zcat makan roti sup tulang dan Aqlan makan naan cheese.




Dia pulak nak duduk atas meja








Cendawan ni sedap...tapi tak larat makan sampai habis..




Overall makanan dia sedap2. Boleh datang lagi rasa yang lain pulak.

Previous Post
Next Post

About Author

0 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.