Selasa, 16 Mei 2017

Asalkan Dapat Makan Kek

Aku minta makan kek masa hari ibu last Sunday. Tapi hari ni baru dapat...yang penting dapat makan kek..kekeke.. kek from Coffee Culture. Dulu Zawara. Tah aku pun tak faham bisnes ni masih orang sama ke tukar nama ke or else. Nasib kek sedap... tapi bukanlah sedap gila ya... tu pendapat aku.


Kek ni aku tak suka sangat. Jadi yang tukang perabih anak dan laki.

Jahit extension pada seluar pendek Aqlan sebab dia tak mahu pakai seluar pendek langsung. Sambung guna kain t-shirt yang tak dipakai. Sayang kan beli seluar tak pakai..tapi yang ni dihadiahkan. So aku pun buatlah juga berapa helai lagi..


0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.