Welcome To My Random Stories. From blogging about my family, recipes, hobbies, eating out and good bargain place. A little chit chat about myself so you will know me better.

Thursday, March 9, 2017

Guna Tepung Gandum Bila Terkena Minyak Panas

Selalu aku baca je petua ni.. sekali hari ni kena...

Aku pun terus dapatkn balang tepung gandum dan letak tangan yang kena tu sambil2 tunggu popiah sejuk nak makan..

Tah macam mana masa nak angkat popiah keluar dari kuali tu boleh pulak terlepas balik dalam minyak dan terpercikla...

Tangan...kamu ni jahat. ALLAH hukum kamu..kat akhirat esok kalau di neraka paling kurang azabnya, apinya saja sudah menggelegakkan otak..


Popiah inti dumpling. Kulit dumpling takde aku pakai kulit popiah yang dah berkurun dalam freezer. Laki cakap sedap...resipi aku google je..

Esok tataula apa jadi...memang pedih.

2 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Recent Comments