In Hobby

Menetas Baju Memang Tak Seronok

Dah salah jahit nak kena tetas semuanya....kenalah tetas diam2 penuh kesabaran. Kemudian nak menjahit balik kena ada nafsu. Sebab minggu ni semua macam tak kena. Pening. Jerawat tumbuh kat mukalah..kepala lah..kat leher lah...

Ni baju Aqlan elok je dah siap..baju abahnya yang nak kena alter. Waaaa..


Ok milo 2kg dah sampai. Tengok sampai bila boleh habis.


Related Articles

2 comments:

  1. tak suka nak tetas baju, paling mals, sgt2 malas, kalu ada tailor yg sggup alter, nak tetas baju, dah jahit nak bukak balik, snggup bayar..sebab tak rami tailor nak buat alter bab tetas baju nihhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye sebab tulah alter lagi mahal kadang2 tu, nak2 yang bawah eskalator dalam shopping mall..letak je dah RM15...belum benda lain dia caj..

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...