Sunday, March 19, 2017

Previous Post
Next Post

About Author

4 comments:

  1. hahahaha...beli sekayu ketttew?? hahaha. bagussnya kann jahit sndiri! proud bila anak suami pakai hasil jahit kita ken ken ken??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe mula2 Aqlan buat drama tanak pakai baju tu siap nangis2 tau tak...pujuk pakai jaket kejap pastu dah lama kat kenduri tu baru boleh buka jaket dia.

      Delete
  2. untung pandai menjahit, kalau sruh kita yg tangan tak bedung ni, dlm kepala otak ni dah imagine mcam2, sekali yg keluar baju kelawar, acanerrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baju kelawar zass zass je..ni macam engineer pun ada nak kena fikir ketepatan..πŸ˜…

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.