Sabtu, 25 Mac 2017

Beli Pakaian

Aqlan sejak pandai pilih baju atau seluar apa nak pakai ni, aku pun kena hati2 beli baju..aku tak jahit baju t atau seluar slack ke jeans ya. Yang tu kena beli jugak..gigih jahit kemeja je. Hehe.

Kami take turn jaga anak di Kidzoona tempat main budak2. Lepas laki aku settle solat baru aku pulak pergi. Tapi dah tentulah laki aku paling lama jaga anak sebab aku pergi shopping pakaian anak... hahaha..dah lama tak shopping lama2..tapi aku beri diri ni satu jam je...eh eh cukup ke. Wei kalau dah plan memang boleh je. So aku masuk AEON saja.




Aku pilih J-Baby atau J-Kids je. Tengok sekarang fashion dia lebih menarik. Dah rasa macam H&M pulak. Harga pun murah.

Dah nak bayar tu ada ditawarkan pulak untuk ambil Mommy's Card. Wah wah...another 5% diskaun la. Syok. Free je.

Kemudian aku pun nak beli sesuatu untuk diri sendirila...aku beli seluar je..sebab seluar susah nak jahit..sangat complicated tang crotch tu. Dah jumpa yang sedap, Top Value dari Jepun aku pun fikir tak lama. Terus pergi cuba dan selesa..bayar aja. Adalah menguntungkan masa ya.

Hurmmmm sekali sekala membeli belah memang syok. Tapiiii memang syok beli pakaian budak...hahaha semua comelllll.. dah takyah keluar beli baju raya dahhh yeay.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.