Isnin, 20 Mac 2017

Potong Rambut

Aku ni ikut sejarah 3 tahun sekali baru potong. Lepas 3 tahun barulah rambut panjang melebihi bahu...

Tapi alhamdulillah la sekarang setahun pun dah panjang...tapi aku memang tak tahan bela rambut panjang..baik aku potong je..dah musim panas aku kerja nak cuci rambut je. Nak tunggu kering rambut tu memang lama. Takdelah rasa serabut juga bila rambut gugur masa menyikat.

Aku ke Az-Zahra Saloon di Seri Kembangan tu je. Bangunan sebelah Giant..last pergi tahun lepas lain tempat..rupanya baru relocate sebulan lepas.. nasibla takde orang terus boleh potong rambut..kena.RM15 jee..

Potong gaya pixie. Tapi kat bawah ni bukan muka aku..cuma aku rasa potongan camni comel. Hahaha.

Kalau google pixie cut keluarlah muka dia...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.