In Isu

Kepak Ayam

Kepak ayam memang sedap kalau digoreng rangup. Makan krup krap habis..

Kepak ayam Domino's berapa ketul je dah berapa belas ringgit.

Kepak ayam yang diimport dari Belanda yang kemungkinan tercemar dengan wabak selsema burung pula dihurung oleh manusia. Kepak ayam tu telah dibuang oleh pihak penguatkuasa setelah diambilkira faktor keselamatan kesihatan rakyat untuk mengelakkan lebih banyak kesan bahaya.

Tapi kini mereka yang mengutipnya telah menjualnya balik! Pada harga yang lebih murah... dan menyebabkan penurunan sehingga 80% jualan kepak ayam di Sibu. Adakah mereka sedar risiko kepak ayam yang telah dibuang di Bukit Aup tu juga telah tercemar dengan bakteria dari tanah? I cannot brain this!

Related Articles

10 comments:

  1. Tak tahu nak komen macam mana dan tak tahu juga punca kenapa dibuang kerana pihak berkuasa seperti Polis dan Jabatan Kesihatan mengatakan mereka tak tahu apa-apa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka dah korek balik untuk dilupuskan ditempat lain pulak, tapi saya dah tak baca cerita terbaru.

      Delete
  2. isk..apelah diorang ni...nak untung pun bukan cara macam tu..melibatkan nyawa orang lain kot..
    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang penting duit, bunkan kebersihan, kesucian apa lagi keberkatan dan kejujuran!

      Delete
  3. KANNN??? subhanallah minta dijauhkan..

    ReplyDelete
  4. OMG!! takut pulak dengar, kepak ayam ke peha ayam ke mmg favorite..mintk jauhkan

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...