Ahad, 22 Ogos 2010

Strudels at Wangsa Walk-buke pose dgn bloggers

ni 1st time bulan pose aku mkn luar...nak ikutkan hati aku mmg takde la hati sgt nak buka pose kat luar..kat umah cukup..senang aku xyah drive pening2 cari surau ke hape jam ke rebut tmpt mkn ke..tp disebabkan ada invitation utk join bloggers buka pose, aku pun gagahkan diri..pulak2 mak aku takde..takde la org teman aku mkn..sedih je mkn sorg2...walaupun housemate ada tapi memasing kebizian melanda..

dari strudels GE Mall pindah ke Wangsa Walk. okies aku taktau pergi ni..harapan sgtla nak tau jalan, aku tau pergi Carrefour jek..jadi aku pun pergi dgn ann pastu jemput shrek dia kat setiawangsa LRT. elok sampai wangsa walk dah azan pun. terus beli air season..

cari gakla strudels ni celah mana, rupanya kat ujg mall..haha..sampai2 dah semua org ada..kitorg je lambat..ambik makanan, mkn2 la sikit2 jek..
aku mkn nasi apa ye aku pun taktau tapi ayam masak merah dia mmg sedap..nyesal lak amik part kecik..haha..pastu dah kenyang pergi solat jap..punyala ramai..surau kecik lak tu..sib bwk telekong sendiri takyah aku beratur bagai..erm...

dah habis solat sambung mkn lagi..makan dan makan jek pastu borak pastu gelak pastu mengusik..ckp kuat2 tapi takle lawan la volume neena..haha..sori beb, ko mmg ratu..hahaha aku suka ko..hahaha..

kendian sessi aku amik gamba guna hp..dah tadi aku lupa amik gamba time photoshoot...nyesal kan....
sessi tgk gambar di edit oleh Lee guna Apple..bestla semua teruja je tgk
haha shrek ann mata tak kelip tgk gambar, yg kat blkg tu Has dgn tunang dia tgk gambar kat Ipad Lee~Lee ni byk beno gajet hebat...
En awk Mimy pun dah tersuka~terjoin sekali
neena, has & ann takjub tgk gambar2 dkt Ipad
nape aku tak join tgk? sebab aku keje makan jek..
meja kitorg panjang..kitorg byk makan dan bising sgt mlm tu..blogger2 kat area sana aku dok jauh tak pot-pet sgt dgn dirg la..
tah apela Rudy buat kat Darwish(eh betul ke eja) tu
Mimy dah berangan nak Ipad~sama mcm shrek
perut shrek dicover by en awak mimy
ni mcm serious  talk pulak
meja dah dikemas bersih
harusla aku letak muka aku even termuncung lak haha..

5 ulasan:

  1. wakakakkaa.... tak pasal2 aku dpt title 'ratu' volume yek?? ko pun tak kurang hebatnyer beb! :D

    BalasPadam
  2. hahaha...babies semua dah biasa..diorg takle marah diorg kelip2 mata je..hahaha

    BalasPadam
  3. hebat...takpe babe yang penting meletopppssss

    BalasPadam
  4. ehehehe...ratu volume gegar manager strudels....terkedu terus manager tu...bravo neena

    BalasPadam
  5. bess lagi suker tengok korang berbuka ramai2 meriah gitu

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.