Khamis, 5 Ogos 2010

ohohohohohohoho

aku hapdate gambar hadiah kawan aku Ping bagi last monday. tah ape mimpi dia bagi lagi hadiah. last time dah belanja aku kemeja Theory, ngehheheheh..bersedia utk di pow beliau pada 7 /11 nanti.. elok aku 11/7..
 hai dear, hug me please...then i will feeling so comfortable........
rupenya bear atas kotak
bila buka penutup ada mug porselin
 tadaaaa!!!!sila guna jgn buat hiasan.

lepastu dia belikan jugak aku moon cake. aku boleh pilihla jenis apa aku nak..haha aku tak mkn yg ada yolk tu..eishhhhh...so aku dapatla sebijik moon cake..korg mkn moon cake tak? aku mintak brand Mildura under Cosway tu..
ini kotak sahaja.....dia ada byk kat rumah ok..
buatan dia dari kayu mcm plywood tu. aku tgh fikir nak isi apa sebab cantikkan...

8 ulasan:

  1. beb kiutla mug & teddy bear tu hehe

    BalasPadam
  2. amoi bayknyer dapat hadiah...cek neng ade jumpe gelang biru..mama aina suh letak dlm beg cikneng ..bukan hadiah..saje jer bagi mama punyer suke suke, aina pun suke2 letak - aina...

    BalasPadam
  3. hahaha....mama aina, kita sudah melaram la...hahaha nanti kasik balikla....tgn kecik pun sangat longgar..

    BalasPadam
  4. comellah bear tu..mug tu pun cantik..ala2 english style gitu..untungnya badan..sellaukan kotak moon cake mmg cantik..

    BalasPadam
  5. oit...orang mmg bagi cik neng la buat kenangan dtg ke melaka yang sekian kali..tak pernah bg souvenir..sorry la..setiap kali dtg lepas nih klu boleh nak bg kenangan la..klu kesempatan..klu longgar simpan je la buat harta karun...ahahahaha hah ha- kema

    BalasPadam
  6. ann; kau pantang merah kan..kau boleh like je, nak dpt tu~harapan la...hahaha

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.