In

Menu Hari Sabtu

hari ke2 buka pose dgn mak, mak aku masak rendang ayam....aduh masak mak aku menumis, bau semerbak satu rumah...boleh gugat iman gak padahal rempah ratus jek..mak aku mmg rajin masak..jam 4 petang dah start..siap dah rebus nasi impit lagi awal....
preparation
ni la rupe rendang ayam kasik hidung aku bau terus ke otak tak sabar nak makan..hehe
masak kuah lodeh
mak aku campak2 je sayur
tu siap ada bingka roti mak aku buat...pastu jiran bagi lak bihun sup
ada lagi air buah...aduh kenynag+bertambah kilogram aku kalau tiap2 hari mak masak..bukan boleh tahan nafsu..main bedal jekkk

Related Articles

3 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...