Monday, August 30, 2010

to be or not to be


1. i was hoping that i can treat someone else in a nice way
2.pretending make me sick, so please admit about your true feeling
3.giving times sometimes wasting my times
4.hoping to a person sometimes make my heart hurt, to not give any hopes sometimes hurt others heart
5.tired to give in, make me so miserable
6.end of my heart monologue.
Previous Post
Next Post

About Author

5 comments:

  1. 1. depending on the person to accept the treat, whatever they like
    2. by telling the true may hurt you feeling
    3. time will be the greatest friend in life
    4. love yourself before love somebody else
    5. maybe you can wait and see, till went?!!
    6. chill babe...the best therapeutic

    love you yaaaa

    ReplyDelete
  2. Setuju dgn Ann Ishak.... tak yah nak jadi hipo..kdg2 berterus terang itu ada lebih baik cuma kene tengok keadaanlaa...

    ReplyDelete
  3. be true to yourself and to others....

    ReplyDelete
  4. ann; mmg betul~selalu mkn hati...dlm hati gundah gulana, korg tgk aku ceria happy je kan

    posh; i ni laser ~kat opis dah ade org tersentap dgn i..even dlm hbgn dgn kwn2 i kdg2 ckp trs terang..mmg ada benda yg kena diamkan utk kebaikan..tp perkara yg baik elok dedahkan..bukan simpan2

    rasp; i byk berfikir ni....pening2...

    ReplyDelete
  5. lebih baik terus terang dr hipo2 nie..tp kdg2 org xleh terima keterus terangan tu..kdg2 kene guna cr yg betul kalu kita nk terus terang nie..

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.