In

Salam Ramadhan Al-Mubarak

kepada pembaca blog sekelian yg beragama Islam, selamat berpuasa, berterawih, bertadarus dan beramal soleh dgn lebih giat lagi. pahala membuat kebaikan di bulan puasa berganda dari bulan2 Islam yang lain. 

semoga nafsu yg jahat dpt dikekang dan nafsu baik dpt disuburkan. jika hati masih jahat, maka beringat2lah mungkin syaitan dah dpt menakluk hati kita, maka sentiasalah berniat yg baik2 dlm hati, mintak2 perkara baik dpt dilakukan.

doaku ramadhan ini membawa lebih seribu pengertian Iman yg Allah berikan, semoga amalku bukan utk bersifat menunjuk2 tetapi mengharapkan kasih dan keampunanNYA. Amin.

~Eri-chan nak mintak maaf pada semua, hasil daripada kepala otak beliau mungkin pernah menyinggung mana2 hati~

Related Articles

5 comments:

  1. haha! sama la kita. jgn lupa bayar zakat ok :D

    ReplyDelete
  2. hehe..zakat fitrah..kita bayar, tp adik kita ckp sbb kita tak kawin lagi, dia bayarkan..

    ReplyDelete
  3. slamat menyambut ramadhan al mubarak sis...
    errrmmmm leh gi terjah pasar ramadhan bukit indah sis :)

    ReplyDelete
  4. beb I pun sama yer kalau ada terlebih sudah tu harap ampun yer...SELAMAT BERPUASA hehe

    ReplyDelete
  5. sama sama lah kite yer sis... selamat menjalani ibadah puasa... kot2 terserempak kat pasar ramadhan bukit indah.. jgn segan2 tegur neena kehhh! :D

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...