Ahad, 22 Ogos 2010

Sahur kat Kunang-Kunang

aku mmg tak makan sahur kat luar selama bulan Ramadhan ni. 1st time la ni kuar umah nak p bersahur dgn zcat. mak aku takde, barula aku kuar mkn dgn kawan. if tak, jgn harapla..mestila mau layan mak lebih.

ding-dong2 sape nak pilih tempat makan, last2 aku la yg google cari tmpt bersahur. aku tgk intai2 dan kunang2..pastu rasanya kunang2 mcm senang pergi..jadi aku sematkan dlm hati nak ke sana.

elok zcat sampai, aku pun saje tanya2 dia nak mkn kat mane..tibe2 dia kata entah..aku tanya dia nak mkn apa..katanya nak mkn nasi la...of coz kan lapar..kata buka pose minum air dgn sedikit kuih je..aku lak makan bubur lambuk kira mcm penuh gak..pastu katanya nak mkn kat area gombak..aku terus sebut kunang2...dia pun trs setuju..hehe..dia ni bab makan tak cerewet tp nak dia rasa impress tu susahla...sebab tu bab pilih tempat mkn selalu serah kat dia je..
bubur lambuk free dr Riaz Trading~salah satu kompeni yg suka buat promotion dlm Ampg Point..sedapla, ada daging semua rasa herbs..bestla..

so pergi kunang2 ni senangla sgt2..kat blkg shell sebelum msk simpang ke Karak-Kuantan tu..parking pun ok je mlm tu mebi sebab dah 1030 kan..tak ramai org dah..

Resolas RM4.90...zcat teruja makan sebab sos tidak  menghilangkan rasa asal kuih ni..
air tembikai laici RM5.90. kitorg minum air yg sama
calamari RM7.90
Thai Green-Curry Rice RM12.90
otak-otak RM8 utk 10 batang
sgt sedap ok..rasa mcm kat beli kat param Bukit Indah tu~tp aku mkn 1 je..yg lain semua dia mkn..

mmg sedap mkn kat sini. diorg baru sambut ulang tahun ke-4. last time aku pergi thn 2007. tempat pun cozy je, aku lak lupa nak amik gambar suasana..

3 ulasan:

  1. pehh, dah la skang ni tgh panas kat luar, nmpk lak air tembikai laici. mencabar tol!:p

    BalasPadam
  2. weh leleh ke beb? hahah sabar dugaan berpose..ala tak lama je lagi nak buke pon..

    BalasPadam
  3. bessnyer makanan sahur u tooo...ramai bagi good review kat kunang2 kene cubala hehe

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.