In

aku suka ENGKAU!

kan best kalau aku boleh dgr jawapan dari mulut engkau...ckp je terus terang..ko pun suka kat aku...hehehehe..takyah dah nak sorok2....
cermin....aku suka kau..kau buat aku nampak kurus..malangnya kau milik anak buah aku..ceh...berangan la kurus...makan byk!

Related Articles

7 comments:

  1. leh tak i pinjam cermin tu gak nghehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha hakikat nok...terima saja...nok baju lawa...style camno

    ReplyDelete
  3. macam cite fairytale lak cermin boleh ckp :p

    ReplyDelete
  4. hihihiih..kuruih laa eri....psstt chantik arr baju..

    ReplyDelete
  5. rasp; tak dpt tanggal la cermin ni dr wardrobe

    mimy; hakikat trn 4kg..naik? takmo tau

    mr noble; berangan tgk cermin bercakap dgn kita...kalau betul2 bercakap..ngeri!

    nid; baju ni besa2 je...baju scarlet jaaaa

    purple; ye kew..ko pun tetipu dgn cermin ni ok!

    ann; ko selamanya kan merah..hehee

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...