Sunday, October 24, 2010

Waffle

pic ni tarik dr sini

kenapa titiber nak citer pasal waffle ni? aku suka makan tp takdela satu kemestian mcm tart telur tu..

cuma hari ni terngiang2 kat tinge ni dia sebut waffle
kalau pergi mall nampak waffle mesti sebut..
"waffle..waffle"
mcm suka sungguh
cara sebut je da mcm budak mintak waffle..
mcm comel...
motip? aku rindu dia...akekekekeke..

Previous Post
Next Post

About Author

5 comments:

  1. ahh sedap nya..aku suka waffle gak...ni yang terus calling megat suh pegi pot selalu..heee

    ReplyDelete
  2. sy pun suka waffle..suka kalu cmpur coklat m kaya..sedap...

    ReplyDelete
  3. waffle aku tak mo tetiba nak tart telur bley hehe

    ReplyDelete
  4. mimy;waffle kat a&w best wooo

    hanim; i suka madu dgn strawberry

    posh; boleh...jom2 delifrance..hehe

    ReplyDelete
  5. aku pun suka waffle dekat a&w tu...ade ice kerimmmmm

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.