In

Kebaya Merah

last friday tinggal sesorg kat my dept. ah moy MC mata bengkak salah makan ubat..org sebelah lak amik lesen keta...sob sob...takde kawan nak gosip kat opis...


comel tak? hahaha..perasan je kan...ada umur mcm 17 thn tak?
hehehe saje je nak test ingatan korg umur aku dah brp sbnrnya...
 aku sudah dewasa la...
kalau tgk pic ni harus la korg ckp vogue the vass kan..
cepat mengaku kat bhgn komen
ok. nak buat kerja balik..
nilah kebaya merah dibeli ketika sentap..hahaha

Related Articles

9 comments:

  1. nok kalau tak muat adik aku menanti...heheheh...harapan gemuk ada tak?? lalala

    ReplyDelete
  2. comel masa pic close up tu...cntiklah pakai kebaya tu..slim jer..

    ReplyDelete
  3. haahahha motip sentap pun dapat rembat kebaya kan...

    ReplyDelete
  4. mcm nampak gemok jek cik neng..LULULUU....hehehhe

    ReplyDelete
  5. santekkk! suke bangatt ngan kebaya kamooo! :D

    ReplyDelete
  6. mimy; kata2 kau agak mengguris hati..keji kau kan ...hahahahaha..

    hanim; huhu..;P..TQ

    purple; shopping is the best therapy!

    kema; ish..ish..kamu ni.....diam..diam..hehe

    sani; TQ

    neena; tak dpt lawan kebaya kau la...hehe

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...