In

Warong Mas Timoer

sunway giza ada byk restoran boleh cuba...sampai sini mahu try makanan sunda. ah moy tak kisah...asalkan boleh makan aku ni dia ikut..kalau ikut dia kang termakan yg tak halal..aku pulak susah..thanks ah moy kerana memahami..wa sayang lu..
 setelah pusing2 cari makanan..asyik western jek, mari try Timur
 grilled prawn. sedap ok. RM14.60
 avocado. mula2 tanak try risau tak sedap. amoy ckp kalau tak sedap nak pulang balik, boleh ke? cik adik ambil pesanan senyum2 manis aje..air ni sedap ok. rasa mcm mkn buah mangga penuh lemak tu..tak cair, tak sejuk sgt..RM6.90
 nak tjuk sambal je...
grilled chicken..pun sedap. ayam mmg lembut RM13.60
suasana...tak ramai org..hari tu kitorg 2 org dan pasangan suami isteri dgn anak dia jek..

Related Articles

7 comments:

  1. ade ye retoran nie, ni kira konfiden sikit nk mkn kan...nk try lah nnti..bc review er chan , kata sedap..nnti nk try..

    ReplyDelete
  2. pehhhhhhhhhhhhhhhhh terliur aku tengok nok...

    ReplyDelete
  3. aku pun terliur daa lapo ni nak terailaa

    ReplyDelete
  4. sila try kawan2..korg mesti mampu nak mkn semua kan...aku mkn sampai licin..kikikikiki

    ReplyDelete
  5. cis..
    nanti aku dah elok demam.. aku nak pi makan sana..
    hahahaaa

    ReplyDelete
  6. kunak press; you're ri8!

    faryn;sila minum avocado tu..air tu dah jadi kegemaran aku pulak..

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...