In

Kisah Raya Lagi

hehe dah habis Syawal tp citer tak abis2....kali ni aku ke rumah Kak Siti.tailor kegemaran aku sejak bertahun2 dulu.aku pergi dgn Ann housemate aku.dia nak tempah abju, aku lak nak alter baju~kata baju kebaya dah sempit..tlg longgarkan...heehe..jem MRR2 mcm biasa,..aku sampai Taman Melati jam 11mlm.

lepastu aku ke rumah Mimy pulak kat Gombak..saje terjah...tadi masa kat umah kak siti dia gorengkan bihun..kat sini, mak mimy gorengkan kuew tiaw...alhamdulillah..mkn free..kekekeektunggu Mimy balik amik adik dia..[astu barula kitorg borak sakan...mcm biasa jam 12 jugak br reti nak blk kan...mujur esok keje...

Related Articles

5 comments:

  1. ehh itu umah mak aku...uhuhuhu..sempattttttttttt

    ReplyDelete
  2. nasib esk nya keje kalu tak mau smpai subuh borak2...:)

    ReplyDelete
  3. cantik gambo pinggan tu..
    macam nak cari gak buat koleksi terdiva..haha!

    ReplyDelete
  4. layan gambo pinggan jelah tp ala english hehe

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...