In

Kenapa Senyum?

"akak ni saya tgk selalu senyum kan?"

"ye ke? kita dulu org tanya kenapa tak senyum"

"iye ke?"

"iye..dulu kita jarang senyum.."

"sekarang kenapa suka senyum?

"sebab senyum tu kan sedekah..senyuman kita kan menceriakan org lain.."

"betul juga kan..."

*perbualan aku dgn seorang guard muda kat APSC masa nak balik petang tadi..haha kawan2 lama kalau baca blog ni mesti tau dulu aku rajin senyum ke tidak..

positif+make yourself happy+you will make other people happy to see your face=terus shining like a star muka aku.

Related Articles

4 comments:

  1. aku pun jrg senyum kat org yg aku x kenal..tp aku x sombong tauuuuu.. :)

    ReplyDelete
  2. MDT; kalau senyum sorang2 angau la tu kan..

    ReplyDelete
  3. ko dgr lagu senyum by najwa malique...

    "Kalau kita senyum
    Semua orang berjangkit
    Bila semua orang senyum
    Dunia tiada penyakit"

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...