Isnin, 18 Oktober 2010

Dengan Kebaya Hijau

masa aku meroyan kan aku pergi beli baju kebaya...dan dan je dtg mood bengong bengkek tak tentu arah jap..aku pun calling2 kwn mana yg patut tp mcm takde ikhsan..kesian aku la..aku kan pemalu nak mengadu nasib..jd last2 aku pegi JJ setiawangsa sendiri2...

lepas makan sendiri2, shopping sendiri2 la..time tu jam 2ptg dah kot..aku pun pergilah naik tgkt atas mcm biasa nak tgk2 baju...takde niat nak beli jadi ada niat pulak..duit patut save nak pindah/repair keta/beli ext HD dah jadi ke lain..

aku pun ternampakla barisan baju2 kebaya digantung tanpa kainnya..kat situ stated " HAPPY HOUR - 50% discount" mana aku tak melompat!

ok trs grab 2 helai..trs nak try..trs mms kat org itu..nak beli patut tak beli..tgu jwpn mcm takde jek...aku tak tgu dah.trs beli 2-2 sekali..

heheheh so yg ni lah aku pakai ke ofis.. takde kain, wa pakai dgn seluar and boot.

baju ni mcm besar sikit walaupun size M. aku kena cover cik B aku kan..Julie tak bg aku alter la...dan dan jugak aku jd model aiskrim McD perisa green apple..hehe

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.