Jumaat, 29 Oktober 2010

Can u just go...

kecoh la mamat ni...

pas aku blog entry pasal dia nak bg kad kawin kat aku, sampai la ni tak dpt2 pun kad jemputan kawin dari dia..tah dia baca blog aku..aku mmg taktau la. blog aku ni tak private pun...direct link je dr FB aku..kalau dah baca tu terdiam ke tertakjadi nak bagi ke..aku kisah per..even ye ye oo jugakla dulu selalu bgtau aku nak suruh aku jd tukang kipas dia atas pelamin la..nak bg duduk kat meja paling dpn ngadap dia makan la...motip mmg nak sakitkan hati aku kan..siap ckp aku ni marahkan dia sbb dia tanak kawin dgn aku.. ada ke?...dulu zaman cintan-cintun mmgla membara je rasa asmara ke jadah nak kawin dia je la...

pas aku rasa diabaikan jek sejak akhir2 tu, mmg aku la yg mintak nak break pun..sekali dia setuju kan..haa dahla...nak menyesal apa lagi...mmgla tak dinafikan kuning-biru hidup aku jap...tp of cozlah pastu aku nak cari partner kekasih mata air baru.

pastu yg p kontek aku balik ajak kuar tgk wayang bagai kan konon as a friend la kan..sambil2 tu buat2 mcm ambil berat ringan pasal aku..eiishhh bila aku pikir balik mmg aku la yg ngok ngek p layan dia balik apesal kan...

bila tanya pasal dia dah ade gf baru ke mesti putar belit tukar cerita lain sampai ke sudah Valentine thn ni last kuar pun still takde plan nak kawin...last borak kat ym bulan 6 pun masih kata tak kawinla buat masa ni~motip dah habis byk duit beli gajet kamera besar godang tu kan..sungguh eksyen kan..bila amik pic, mesti soh aku tgk ke, bg link ke..soh komen..kalau komen pedas pandaila ko delete..nampak sgt takle kena kaw2 dgn aku..sentap ke weiii??? pastu siap tanya aku nak jadi tak model dia..eeeeeeeee tak kose aku....ngko amik gambar semua pompuan ala2 separuh bogel je baju diorg tu...tak dedah bwh, dedah atas...tolongla...tu jekla yg laki suka dok jadi photographer kan..art la sgt...kejadah art tah....

eeee aku citer pakai hentam tak ikut turutan dah sebab aku dah geram giler..kang aku remove kau as a friend selama2nya kang baru tau..dok diam2 boleh tak jangan ganggu idop aku la...

tup2 dpt tahu dr cousin dia nak meminang anak org bulan 7, kawin bulan 11..ok..kau menipu aku byk ok...aku paling benci org menipu...paling pantang dlm hbgn kwn2 ni org penipu...err...aku leh terima lagi dia kutuk2 aku gemok ke, aku gigi tak cantik ker....perut buncitla...tp menipu ni is my optimum limit to treat u as my friend!!!! if u my friend, don't lie to me..don't EVER!

jgnla dok pikir aku takle terima jodoh kau dgn org lain...kalau aku takle terima itu bermaksud aku tak beriman dgn rukun iman ke-6! PERCAYA KEPADA QADA' & QADAR.

tahap kesabaran aku dah sampai batasannya! aku dah delete no henpon kau, cousin ko yg kejenya nak update citer ko~tp ko tanak ngaku, & ur beloved friend yg titiber tanya aku tak pergi kenduri kau ke kat Melaka? direct tanya kat FB aku....tak reti inbox? main kasar la lu org....

12 ulasan:

  1. fuhh boleh buat skrip drama telenovela ni. hahaha.the only thing that offended me was perut buncit.. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  2. oo hazrey, pls jgn buat skrip drama. it was totally drive me crazy for a while la..the perut buncit can be kempis after you going to toilet la takpun pose mkn nasi...hehe
    penat da pantang/diet2 sihat ni..

    BalasPadam
  3. rilek2.. jom dating..
    muahhahahahhahaha

    BalasPadam
  4. jom faryn kita mkn sedap2..aku kalau tensen suka makn..hahahaha...tu pasal pas break aku gemOk...lalalalalalala

    BalasPadam
  5. luahan perasaan ke seluruh dunia..global gitu..

    BalasPadam
  6. rasp; tak baik dusyum org..kita ignore jelah ek..

    ipin; waaa ni blog gua tau....

    BalasPadam
  7. sabar itu separuh daripada iman...
    panjang betol entri..hehe

    BalasPadam
  8. aku suka entry ni...akhirnya ko luahkan apa yang tersimpan...inilah anis yang aku kenal...takpe nok semua dah terserlaj depan mata...Alhamdulillah ..keep itu frens

    BalasPadam
  9. Kalau boleh jgn dilayan terus...makin dilayan makin menjadi...

    BalasPadam
  10. aku memang gerammmmmm dengan mamat tu...jumpa tepi jalan mau aku tahan, tanye direct jer nanti.
    aku masih kenal koooo mamat...harap ko tak lupa aku ni kawan kepada anis okayyyyyy

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.