Wednesday, October 20, 2010

Bangi Kopitiam at Wangsa Walk

org dulu2 dah lama mkn semeja bercampur2 bangsa dan agama..
 i pun ada kwn Cina..ni ah moy sgt bijak pujuk pergi jalan2 cari makanan
ini gegurl plak sgt suka mkn banyak2...
 Soup Dolly Mee-light2 only...mcm mee megi sup
 Curry Mee-katanya masin...taktaula sape tukang masak yg nak kawin sgt tu...
 kuew tiaw soup..my fren said the best still from little penang..yeay...JOM!
the glass is sooooo tall...Peppermint apa tah nama dia..
Previous Post
Next Post

About Author

5 comments:

  1. air peppermint my favvyy...pehhh rasa nak cari la ni jugakk

    ReplyDelete
  2. sy plak suka mee kari dia..mmg kbykan kopitiam mesti sy akak cube mee kari dorang..

    ReplyDelete
  3. mimie, anis...jom p little penang. lama lak rasanya tak pegi berjimba at klcc

    ReplyDelete
  4. terkecur tgk air peppermint u tu...
    ingatkan air alpukat (avocado)

    ReplyDelete
  5. bangi kopitiam ni aku dah ban terus mmg fail...roti bakar lagi hancusss

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.