Isnin, 18 Oktober 2010

Mengharap Dominos Pizza

dah lama aku tgk fliers Domino atas drawer aku..benci pulak menunggu masa2 yg sesuai nak pergi mkn. walhal sekangkang kera dgn opis aku..sekali dah dpt masa yg sesuai, aku suruh nadia call kedai tu, kitorg nak mkn tlg masakkan ..kira masa dtg takyah tgu lama..trs dpt mkn..hehehe..gunakan peluang yg ada..
heheh muka gembira dpn lift nak pergi mkn pizza
mesti makan bersungguh2 sebab dah lama mengidam
fahada dan nadia~tak boleh dipisahkan 2-2 org housemate ni
Julie & Lyn~kesian ibu mengandung tak lalu mkn cheese...
cheezzzz for me...cis-cis mesti kau benci tgk aku mkn kan..

so kitorg amik set RM50. dpt 2 pizza besar, 1 botol air gas~tak boleh minum wooo..aku ada masalah dgn air gas skrg ni...pastu dpt mcm2 la..aku mls cerita..korg nak tau pergi sendiri boleh tak..hahaha..keji kan..tp mmg berbaloi dan kenyang ya amat la....

2 ulasan:

  1. aku pun baru lepas makan domino's pizza...sengal malas nak kluar lunch, call2 buat delivery order

    BalasPadam
  2. mkn pizza domino amat bahagia...sila ketepikan pizza hut buat masa ni

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.