Ahad, 23 Januari 2011

Aishah & Hazery Wedding Reception

Last Saturday 22, aku ke kenduri Aishah & Hazery di Dewan Datok Keramat. dah ada map pun still tersasar gara2 aku jadi GPS bukan GPS garmin dalam HTC Zcat. kami 3 orang (aku, zcat & ping) pergi jam 130ptg. cuaca panas terik masa tu dan jammed sikit2...sikit2? hahah ni KL ok. 

dah sampai sana nak cari parking pula. katanya Aishah dah sewa parking di ruang parking Sekolah Agama bersebelahan dewan tapi dah penuh. kami pun gamble masuk parking dewan. nampak kereta bos aku..ahahaha..lari...pergi pusing cari parking lain. padahal dia tengah nak undur kereta dah nak balik. kami sampai jam 2ptg. elok je pusing, ada je parking.

kami masuk2, cari meja makan. sebelum tu dah terserempak dengan kawan2 se ofis, jadi salam2 la...so zcat telah ter'reveal' la...lantakla....hahahah...tak dapat sorok lagi...

kena q panjang nak ambil nasi minyak. nampak Aishah & Hazery tengah bersanding. kemudian pasangan pengantin turun untuk bersalaman dengan tetamu di dalam dewan. aku makan dan bergambar. lauk daging kurma sedap. gift door ialah telur rebus. ringkas dan teringat zaman dulu2. telur mahal tau sekarang ni..

selepas balik ingat nak tulis buku autograph tapi ada 2 orang budak kecil yang terhegeh2 tulis buku tukar2 pen magic. lama kami tunggu, last zcat cakap kita dah kalah dalam pertandingan mewarna. hahaha..selamba direct dia cakap depan mak budak2 tu. jadi Aishah, kami tak dapat sign buku tapi aku dan ping bagi hadiah sexy lingerie for you.. pakaila untuk Hazrey di malam pertama..kedua...ketiga........yeayyyyy (jangan tak basuh2 dah). hehehe gurau2 jek.

update gambar door gift dari Aishah, Hazrey & Family.



9 ulasan:

  1. aku nampak sipi muka kawan aku...hihihi....kenal kan nokkkkkkkkkk...

    BalasPadam
  2. salam...
    tu dia, nampok kete boss larik...hehehe

    BalasPadam
  3. anis u lOok so comEL......pasni turn u plak erk..hehehehhe

    BalasPadam
  4. haah leps ni turn awk plak...sedondon ngan zcat...comels

    BalasPadam
  5. susah nak dapat door gift bunga telur zaman sekarang nie...selalu nye gula2 atau pun potpuri

    BalasPadam
  6. hoho! hadiah lingeri tu..auwwwwwww

    BalasPadam
  7. mimy; ye kawan kau nama siapa ha? ahahahah

    jinkamen; nanti bos usik2 kat opis lak..u dgn siapa tu...hari tu...kan naya..

    nida&hanim; hopefully la....yeay..

    acu; lupa nak upload pic. nanti kita update..hehe

    MDT; tahun ni berazam sape kawin kita hadiahkan lingerie..maut sexy punya..kahkahkah

    BalasPadam
  8. kak nis, baru perasan & baca entry ni..hehe thanks for coming :) kite copy gambar eh? nak kumpul buat kenangan..
    Hadiah best :)) thanks!

    BalasPadam
  9. anet; sila..sila...eh gambar saya dan dia xyahla amik...kekeke..

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.