In

From His Nikon - New Year 2011 Celebration At SOHO KL

sesudah sampai rumah sewa aku, harusla kereta aku digunakan untuk segera sampai ke SOHO KL. zcat bawa dengan laju, kami memasuki DUKE dengan bantuan GPS. parking full, kami parking di basement4 untuk reserved car. kosong sikit, suka hati nak park dimana2. yang penting dekat dengan lift/tangga untuk naik.


 bila dah sampai Dr Cafe, aku diperkenalkan dengan kawan2 zcat. Haslina & husband. she is singaporean, nak borak banyak tapi bising sangat. musci very loud and the DJ is sooo...perasan best hahahah. so masa tu ada cabutan bertuah untuk pengunjung yang makan di restoran2 di dalam SOHO KL. hadiah utama HTC Desire dimenangi oleh seorang warga asing. sepatutnya orang yang menang tu lelaki Cina tapi sebab dia tak naik2 setelah berkali2 dipanggil maka mereka mencabut nombor baru. kan dah hilang tuah.



 sebelum jam 12 malam, pelbagai lagu dan tarian dipersembahkan. sound system bingit sangat. lebih baik tengok mereka menari je.


akhirnya pada detik jam hampir ke angka 12 malam (SE aku cepat 2 minit) kami ramai2 mengira nombor..dan akhirnya...selamat datang 2011...disusuli dengan bunga api. seterusnya persembahan nyanyian diteruskan. kami melayan sehingga keadaan menjadi tenang untuk balik. jalan jammed dan banyak kereta stuck di parking. jadi kami ambil angin jalan2 ditingkat atas SOHO untuk tengok pemandangan malam sambil tengok keadaan trafik.
 pasangan ni asyik menari macam berada dalam dunia sendiri je

kami gerak jam 2 pagi dan hanya dapat keluar parking jam 2:30 pagi. masa tu jalan pun dah tak sesak lagi. yang penting balik rumah dengan selamat. lepas tu tidur dengan nyenyakkkkkkkkkkkkkkk.

Related Articles

5 comments:

  1. zara; kalau pakai lens, mau kering...

    acu; hepy2 selalu acu..

    ReplyDelete
  2. bestnya tgk bunga api...mmg ramai giler lah org....

    ReplyDelete
  3. hanim; kami duduk kat dr. cafe tu diam2..hehe..takmo duduk depan pentas crowded, ada lagi orang mabuk dan muntah..errr

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...