In Hobby

Hobi Memasak Yang Entah Apa2..

aku kadang2 nak eksperimen makanan baru takdela kalau tanpa buku resipi. haha aku memang seorang yang perlukan measurement yang betul untuk sediakan bahan2 memasak. kecuali dah berapa kali masak resipi yang sama, baru aku ingat dalam kepala otak.

kat bawah ni adalah gambar makanan yang aku masak. memangla persembahan tak menarik, tapi aku puji diri sendiri sebab tahu memasak,..haha..yang penting boleh dimakan..yeay.

 ikan goreng, sayur campur+udang, nasi putih
 ini wedges siap sedia dimasak..haha...tipu je kan..
 maggi kari ..pergh tempting gak walaupun maggi je..sabar jelah..
 tempe goreng salut telur
cucur ikan bilis+bawang

aku patut letak gambar lempeng telur..tapi dah habis makan sebelum snap..kekekeke

Related Articles

2 comments:

  1. Ehh kira dah boleh ler masak tu. Banyak jenis tu. Lama-lama mesti mahir.

    Cuma, kalu Kak Azie, Cucur Bawang tu suka garing skit lagi...

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...