Isnin, 24 Januari 2011

Minum Petang Di Ali Cafe, Seri Hartamas.

selepas kenduri Aishah, dan hantar Ping balik, aku dan zcat keluar. kami mahu jalan2 di hujung minggu. jalan2 dengan poket tak penuh. jadi misi jalan2 tak boleh lebih2 dari segi belanja. otak ligat fikir mana nak pergi...Pavilion/1 Utama/Berjaya Times Square/Ikea/ any idea? hahahah..

last drive je masuk DUKE. kemudian ke Seri Hartamas. minum2 kat Ali Cafe. nak kek..waaa nak kek..dah habis pulak. jadi kami minum je dan baca majalah & paper. sebelum tu main2 lidi. kumpul lidi, lepaskan kemudian kutip tanpa tersentuh lidi2 lain. pernah main tak masa kecil2 dulu?oldies tapi sangat seronok. kesimpulan aku kalahla. dah aku menang sekali je..itupun lastttttttt sekali..huwaaaaa..aku rasa aku kena ada permainan macam2 dalam kereta so bila bosan boleh main dengan kawan2 waktu lepak2 kat kedai minum. aku suka monopoly, kad terup, dan macam2 lagi..hahah yang penting mencabar minda.
 gila asyik time ni
 turn dia goncang
 haaa kau sekali.....




kemudian nak pergi solat asar kat Masjid Wilayah. tapi member zcat nampak kami dan panggil. kitorang jumpa sekejap di Pelita. sham & senah. senah dapat tawaran untuk translate movie Inggeris. Zcat pun kata kawan dia cari translator untuk cerita Arab. dia tanya aku. aku ni pandai sikit2 je...bukan otai la..setakat basic bolehla. nak translate sampai 2 jam punya movie mahu terkial2. lagi kena interview dulu. sudahnya senah nak pergi cari dictionary. good for her..alas dia Singaporean..kacang jelah beb..tapi kalau siapa2 di sana cari atau kenal orang untuk dubbing alih bahasa anime translate ke BM, panggil aku ok. gila teringin nak jadi suara katun. tak boleh tahan aku..hahahaha..asyik tengok katun je kan...mahu gak aku jadi suara spiderman ke atau yang mana2 jelah...hahahah suka punya pasal.

dah habis kutip info..mari mengerjakan solat. dan sesungguhnya azan bilal sangat syahdu di waktu maghrib. (kami melepak di Masjid sampai lepas Maghrib. kadang2 kena lepak lama2 di Rumah Allah..baru insaf sikit...)

8 ulasan:

  1. dulu selalu main lidi... tapi lebih kpd main teng teng, polis sentri, rounders.. semua yang lasak.

    bestnya dapat buat dubbing kan... sampai anak cucu cicit kekal sore tu.. heheh

    BalasPadam
  2. mcm bestlaa men LIDI gOncang tuh....
    taklaa boring sngt menanti menu kan....ehehehhe

    BalasPadam
  3. salam,
    pernah main getah gelang ngan AzMasK..dia kalah terukk hahahaha

    cara bermainnya...buat satu garisan utk tmpt membaling..pastu cuba baling, kalau getah tu berlapik ..kita punya...ce cube...ce cube

    BalasPadam
  4. nak main...jugak!! hehhe..

    nak coklat free? http://shahjiehan.blogspot.com/2011/01/give-away-ferrero-garden-by-shahjihan.html

    BalasPadam
  5. acu; tingat zaman kanak2 dulu..

    azmask; eh saya kalau main kawen2 selalu kena jadi budak laki tau...ganas ni..keje panjat pokok ceri dan manggis,...semua nak panjat..hahaha

    nida; aah ye..bagus idea owner kedai ni..

    worldxplo; haha saya tak pernah main getah. skipping dgn lompat getah tahula..

    SJ; nanti saya jengok blog kamu..yeayyy

    BalasPadam
  6. asik munum luar je couple ni...ajak aku jugakkkkkk

    BalasPadam
  7. mimy; kau nak ikut ke? nanti muntah tgk aku dgn zcat feeling2 remaja. hahahaha

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.