In

Mahu Makan Kek Di Alexis Garden, KL

kerana tak dapat makan kek di Ali Cafe, aku pun masih meminta2 zcat. dia pun kata jom pergi makan kek sedap. aku macam biasa blur2. sebab dia ni selalu bawa aku pergi makan di tempat yang berlainan. jarang dibawa tempat yang sama untuk makan. thanks a lot! katanya aku kan suka blog....hu..sangat memahami...weeee tak tahu nak tulis apa lagi..mesti cakap "sukanya atau sayangnya awak!" pergh blush~blush..

masa masuk kedai ni pun aku masih tak perasan. bila dah pilih kek dan duduk, baru aku tahu ianya adalah Alexis. itupun sebab tertulis pada alas pinggan. haha. jadi kita nikmati minuman air suam je sebab perut pun tak mahu air pelik2. sebab niat asal cuma mahu makan kek. 
 tunggu kek datang
 ini lah alas pinggannya..simple jek
 ni je yang aku nak snap. takde mood pulak..
 Pavlova arrived
saje teaser kat korang....
 i can't wait to consume it...
 lets eat and share together
yummy, dah habis...nak lagi boleh?

sepotong kek saja hampir RM20 termasuk service charge. itupun air dah free. ok. memang sedap, marvelous. kata zcat di GE Mall lagi besar kerak kek tu. wah...sangat seronok makan.....

Related Articles

3 comments:

  1. haishhhh zcat ni....makan besar aje...bila nak bawa aku lak meround makan besar ni..muahahaha

    ReplyDelete
  2. sepotong kek je mimy, dikongsi bersama lagi...hihi.

    ReplyDelete
  3. dah cuba makan dekat GE mall, memang mantap meleTOP rasanya

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...