Khamis, 14 Julai 2011

1 Kejutan, Manhattan Fish Market, Alamanda Putrajaya

selepas maghrib, aku dan zcat nak dinner together2 like usual la. so aku tunggu dia lama gak keluar surau Alamanda tu. kami solat betul2 time lepas azan je sebab nak pergi makan lama2...hehe..

ada banyak kedai makanan, aku pilih nak makan kat manhattan. feeling2 ada kat amerika la sangat kan. last time aku makan kat Sogo dah berapa tahun dah..mahu 4-5 tahun dulu..

kami pilih Manhattan Flaming Seafood Platter. RM52.90 + 10% service charge + 6% govt tax.






garam + lada hitam

free

free





aku pun mula menangkap gambar2 kat tepi dinding aku menyandar lepas zcat keluar nak pergi restroom...main course tak sampai, aku hirup sup cendawan sampai licin dulu..

tengah aku duduk memerhati orang sekeliling, aku dikejutkan dengan.........

v
v
v
v
v


oh terkejut dapat bunga la! alasan baik punya nak pergi toilet ya zcat san....thanks!..uh uh..
ok takmo tunjuk lebih2 dah..kembali ke entry sebenar...

dia datang je tanya kami mintak set Manhattan Flaming Seafood Platter? bila kata ya, terus dia bako makanan ko..

serius seh rupa dia macam best jek dapat bako2

yay bako shrimp!

setelah dibako


habiskah nanti?



habis ok..alhamdulillah. sila try..sedap lazat nikmat....

8 ulasan:

  1. wah anis....surprise seh dpt bunga...lomantik... :)

    BalasPadam
  2. macam besh jer tempat ni...tapi.. tak ley makan sea food lar..!! ;(

    BalasPadam
  3. ina; 1st time dapat munge dr dot..dot...

    ratu; kekeke..sib jantung berdegup baik...

    zura; petikla....kat opis kau...kekekek..

    aty; sayangnya......nikmat dunia tu...dulu tak boleh gak allergik...sekarang boleh pulak...dah tahu hanya yang segar je boleh telan..

    BalasPadam
  4. bunga jaga leklok...layu habis la ko..kekeke...aku mengidam seafood plater ni beb

    BalasPadam
  5. mimy ko ajakla megat ek..sedap tau.....

    BalasPadam
  6. memang sedap kan...aku dah makan dan still mampu abis punye sebab sedap sangat

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.