In

Nutox; Travel Kit

travel kit dijual RM15.90. boleh didapati di watson's.

kononnya belila sebab nak test serum ok tak.. pada kotak menunjukkan ada serum, cleanser & moisturiser

handy, senang masuk dalam beg toiletries.

Related Articles

7 comments:

  1. wahhh baguslaa NUTOX ada serum..travel pack gitu....

    ok x sis guna nieh?????

    ReplyDelete
  2. so fa nida i belum nampak kesan sepenuhnya la...serum cuma nak baiki kulit muka yang rosak2 ni memang lama la....kalau ok i citer, tak ok pun i citerla....

    ReplyDelete
  3. mcm best jer..murah travel kit tu...nutox model dia fazura kan?

    ReplyDelete
  4. yer fazura la modelnya...cantik je kulit dia kan

    ReplyDelete
  5. banyak kali aku terpegang tapi beli tak lagi

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...