In

Saba' Restaurant, Setiawangsa

dah try makan saba' kat cyberjaya 2x. kali ni try kat setiawangsa lak...tukar feel.. lagipun cyberjaya amat jauh.kat sini depan Putra-LRT setiawangsa je..senang nak cari pun..





bajet nak kuruskan bentuk muka yg dah membulat cam telor..

 

RM25. nasi dengan kambing - kabsya

tea RM6. ada macam2 rasa,...sedap lak

disebalik tea, ada gigi yg tgh menyengih

kuih arab..lupa lak nama RM10.60

Related Articles

7 comments:

  1. sis, i slalu ke Saba nie...
    coz yg terdekat kan....
    kalo malam, adusss mmg seksa skit la...
    umat mmg ramai...

    ReplyDelete
  2. la saba kl kat sini ke...leh la terjah selalu..nk gi cyber jauh nok

    ReplyDelete
  3. kuih tu nama nya baklava...dibuat dari pistachio..feveret acu walau pun rasa nya manis :)

    ReplyDelete
  4. rasp; laaa ye ke..i lambatla...baru tau..

    mimy; aah kan dekat giler..tapi hari tu pergi cosy jekk..

    acu; mmg sedap...kami sukaaa

    ReplyDelete
  5. xpenah cube kat saba nie...kesimpulannya sedpa x eri chan?

    ReplyDelete
  6. aku tak suka kuih arab tu...terlalu MANIS

    ReplyDelete
  7. kuih Arab tu makan sekali sekali bolehla noks...mahal pun iyer jugak...tapi aku sukala...hihi

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...