Khamis, 28 Julai 2011

Keghairahan Telah Melanda

psp..kemana2 sahaja aku bawa..

ke ofis, ke restoran jumpa kawan, ke bilik tidur jugak. ke jamban je tidak!

sambil buat invoice

masa ni dah nak lunch

aku khayal la si Ping asyik snap gambar

Luxor..hahahahah

aku harap adik aku baca entry ni kasi beliau jeles...hahahaha

kepada anak2 buahku..makcik memang suka kuning..tudung pun sekali kuning...sebab tu korang panggil cikneng..kekekekkeke

aku pulak dah explore beberapa benda dalam psp ni. boleh wifi, makanya aku baca blog melalui psp jek..kalau nak facebook ke hape ke boleh je..cuma nak menaip tu agak lambat..maklum macam first time type sms dulu2 la...jari tak pikap lagi...hatiku senang..skrin besar..baca komen korang pun best dari baca melalui android phone. kekekeke...oh i luv my psp..

11 ulasan:

  1. masa berkepit dengan hadiah besday hehehehe...

    BalasPadam
  2. tentulah, pening jugak hari2 tengok kalkulator...asyik kira $$$$ jek

    BalasPadam
  3. wah ko tak leh tinggal psp....mentang mentang baru...muahahaha

    BalasPadam
  4. macam2 game nak explore...kepala ting tong ni susah sikit nak tembak...hahaha

    BalasPadam
  5. nak tukar game:
    kedai game kat masjid tanah ada jual game2 donlod .iso dan .cso.
    ada sekali pi lepas solat maghrib (sanggup tuh)..beli game baru. tak cukup tempat, delete game lama.
    jom tukar ni:
    tekken, x men dgn god of war 2 series..
    ah habis ramadhanku dgn bermain psp sokmo.

    BalasPadam
  6. sblm delete transfer la dulu kat pc...kakneng buat mcm tulah. rugila delete2 game bukan free. eh kan org dah bagi link untuk donlod sendiri iso.cso game. donlod ironmen tapi cam bebosan dgn kamera dia tak best

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.