In

Bubur Nasi

bila rindu bubur nasi masakan emak, aku cuba sendiri. haha..nak masak bubur sendiri rasa failed awal2 lagi. tapi teruskan juga niat.... demi nak makan.. sangat2..even sampai sanggup beli beras biasa. sebab beras herba ponni taj mahal tak sedap dibuat bubur. jadi aku belilah beras timbang 90sen. hehe.

ini hasil memasak menggunakan periuk nasi karan. habis airnya tumpah2..puas aku mengelap periuk nasi lepas tu.
telur dadar dengan mayonis kewpie. manis2..lemak..hehe




ikan bilis goreng. ikan bilis pasar malam ni memang sedap. yang penting rangup!
kentang goreng
kicap!
hahah..dah tak nampak bubur nasinya
satu je yang kurang. aku takde cili padi. kalau ada pasti lebih terangkat!

Related Articles

3 comments:

  1. kalau aku mesti tambah ikan masin goreng dengan bawang + cili, perh terangkat babe

    ReplyDelete
  2. serius weh meletup la gini...mantop..letak bawang goreng ngan telur masin..pehhhhhhhh....

    ReplyDelete
  3. ratu kalau mkn bubo nasi mesti ade sambal tumis...jd cukup sme rase...ade pedas..ade masin...ade lemak...tp tu la lauk bubo ni byk sgt tu kdg2 mls nk masak.ehehe..

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...