In

Showru Cafe & Bistro

SHOWRU CAFE & BISTRO
LOT 220, JALAN SS7/15, 
47301 KELANA JAYA
PETALING JAYA, SELANGOR

hendak makan ikan bawal goreng yang sedap? sila datang sini. digoreng dengan garing. datang dalam set - nasi putih, ikan bawal goreng & kuah kari. nak tambah lauk..terpulangla. kami mintak telur dadar.

kami layan berita malam tu.
update la kat foursquare
ikannya besar
tapi bukan untuk dikongsi ya
dia dah start makan dulu sebab aku sibuk nak ambil gambar
licin.
kos seorang dalam RM10. air pun tak mahal. happy.

Related Articles

7 comments:

  1. murah r tu 10 ya.. haha.. kena singgah ni... sama harga dgan chickenchop kat perlis ni..

    ReplyDelete
  2. haah la.. nampak garing sungguh ! boleh la singgah ni.. siap bagi address lagi.. terima kasih atas perkongsian ini.. =)

    ReplyDelete
  3. sedapnya tp rasanya dalam pantang ikan bawal tak leh mkan..huhu sabar sabar..hehe

    ReplyDelete
  4. haah la berbaloi harga sedang ok..ikan bawal tu...ko gi warung ap penyet..ikan bawal cekik darah okeh

    ReplyDelete
  5. Salam ziarah,

    Emmm...sedapnya...
    Kak Ros tengok dari sini ja la....nak pi tu,jauh sangat...

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...