Isnin, 2 Januari 2012

Cuti

dari Sg Koyan aku ke Cherating esoknya. aku la saja suggest kat mak jom pergi rumah abang bad. drive like a good girl you know. follow the law. 

Sg Koyan - Kuala Lipis - Jerantut - Temerloh - Cherating is about 5 hours. including top up gas and pray. yes cuti2 memang banyak buang masa dalam kereta. tapi sebab aku suka driving aku tak kisah. hehe. ah ye bukan aku berdua dengan emak aje. ikut sekali 2 anak buah dari sekolah tahfiz - Illyas & Uji. 2 budak laki ni bercuti ingat nak balik Koyan dan rilek2 je. sekali makcik diorang ni nak merayap2 pulak.

selepas Cherating, esoknya ke Alor Gajah pulak. mak nak tengok rumah adik aku. last time pergi rumah dia macam tongkang pecah. sekarang dah kemas. oh perjalanan dari Cherating - Temerloh - Triang - Bahau - Serting - Kuala Pilah - Alor Gajah pun hampir 5 jam. ah suka betul explore jalan2 kampung. dulu2 sebelum ada highway selalu ikut2 bapak atau abang2 bawak kereta. kenangan mengusik jiwa. sambil bawak kereta sambil layan blues. 

hall rumah..cat kuning la...

malam dia belanja pizza. balun slices. lupa daratan..ingat kat awanan je

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.