Sunday, January 29, 2012

Cuba

aku mencuba untuk dengar dendangan Yuna semasa AJL. lagu Gadis Semasa. aku cuba....cuba...dan aku gagal. aku tak tahu apa yang mengganggu..tapi aku tak boleh menahan mendengar nyanyian dia.

akhirnya aku tengok Kimora di 8tv. puas hati aku tengok wanita moghul yang sangat diva ni. hahahaha..

kemudian aku tekan balik punat ke tv3. nasibla lagu Sungai Lui by Aizat menggembirakan aku. lukisan live pasir tu.

sekarang aku rasa lagu2 artis barat, ramai je yang berkolaborasi dengan orang lain. macam menyanyi sendiri tak menjadi. Pitbul adalah salah seorang artis yang selalu diajak untuk berkolaborasi. nasibla suara sexy mexy dia buat aku tertunggu2 nak layan sampai habis...hehehe..


Previous Post
Next Post

About Author

2 comments:

  1. mmg kagum tgk lukisan pasir tu..sgt2 kreatif!

    ReplyDelete
  2. cuma tak bernasib baik untuk menang je...takpe boleh cub tahun depan pulak

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.