Isnin, 16 Januari 2012

Caelygirl Bra Organizer

apa perasaan dapat memiliki bra organiser bag? senang nak packing bra dalam organiser ni. bra tak penyet akibat kena tindan dengan pakaian lain dalam beg..hm...mestilah seronok. dan tak sepah2...dan takla rasa malu bila buka beg tu bukan bra yang terkeluar dahulu. disebabkan bra berenda2 & berspan, keadaan rupa bentuknya perlu diletak tempat teratas supaya tak penyet. 

aku suka letak dalam poket tepi, tapi kemungkinan terpenyet dan merosakkan rupa bentuknya pun ada...

aku ada melihat2 harga bra organiser ni di website. dalam RM75. pergh mahal tu. lagi mahal dari beg bercuti aku ni.... dahla setakat letak bra je....

tapi ada hamba Allah yang belikan dan berikan pada aku. uhuk. suka..suka...

dalam beg kertas BRINGS OUT THE MAGIC IN YOU!

maka inilah magic nya

ha.. boleh letak sampai 6 pasang bra

ini main office Caelygirl.

nak pergi tuntut beg ni kena ambil di Caelygirl. aku ke cawangan Seri Petaling.  sebabnya beg ini dibayar secara online menggunakan dealmates. so harga sebenar bag ni RM70. dijual dengan 50% off so dapatla RM35. kawan ni ada kupon RM25, jadi dia hanya bayar RM10 aje. uh...

inilah websitenya.

yang seronoknya bila pergi ambil sendiri boleh pilih2. ada 2 design. i design kotak keras. aku ambil yang lembut. siap boleh test zip, tengok jahitan bagai. aku kan cerewet. nasib dapat orang yang melayan kami dengan baik. hihihi.

kalau ada yang tengok website aku bagi kat atas kemudian mesti marah sebab deal dah habis.. ok ni ada lagi offer tapi bukan dari caely. check it out...
http://www.everyday.com.my/coupons/it/bigsale.ec?3796

happy Monday!!!

4 ulasan:

  1. sib baik leh letak smpai 6 bra...mmg cumelll...

    BalasPadam
  2. yeszaaa cumell beb senang nak travel..nah hamik ko 6 pasng terus cantik je tersusun

    BalasPadam
  3. menariknyaaaa... mmg betul. kalo bukak luggage itu lah benda yg terkeluar dulu.. kalo nak selamat, letak kat poket.. tp peyet2 kan.. thanksss.. benda2 mcm ni mekchu sukaaaaa....

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.