Tuesday, January 3, 2012

Sunquick

cuaca panas dan aku minta untuk mendapatkan air yang sejuk dari rumah kawan baik aku, Fairuz. maka segelas oren sejuk dihidangkan. dan aku minum dengan rakus.

kemudian aku balik.

sebenarnya aku baru kena langgar dengan orang bodoh yang membawa kereta dari fast lane terus nak masuk simpang sebelah kereta aku yang sedang bergerak.

dah sagat berhentilah...ini dia teruskan jugak hasrat hati dia mencalarkan kereta aku. 

lepas tertidur menahan cuaca panas melampau di luar rumah, aku pun bangun dan demam pun tiba..tambah sekali dengan telinga yang bedenyut2 sepanjang masa sehingga aku menaip entry ini.

aku memang tak boleh minum oren. Sunquick especially. perkara ni aku dah sedar sejak di Uni dulu lagi.

ini kejadian Isnin, 2 Januari 2012 di Bandar Baru Bangi hadapan bangunan PKNS. awal2 tahun dah demam. telan ponstan la kita..
Previous Post
Next Post

About Author

4 comments:

  1. la syg nya kete ko nok...aduhai...sabar la ek...ko suka sunquick meh dtg umah aku...mmg stok umah tu..faveret mak aku

    ReplyDelete
  2. get well soon....pelik tak leh minum sunquick...sedap tu..maybe alergik

    ReplyDelete
  3. Aku suka tu tapi paling suka sirap rose

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.