Selasa, 31 Januari 2012

Kelabu

Buku Fixi aku yang terbaru ialah Kelabu. ada 456 mukasurat.

ringkasan cerita Kelabu..yang mana aku pun agak lembab untuk detect siapakah "aku" dalam cerita ini sehinggala mukasurat 211.

kemudian aku merasakan ia novel klise. namun aku habiskan pembacaan.

aku beli novel2 keluaran Buku Fixi sebab aku jangkakan sentiasa ada kelainan dalam novel2 terbitan mereka. nampaknya Kelabu begitu mudah. dan aku terpaksa memberitahu hati aku bahawa ini adalah novel pertama Nadia Khan. dia mungkin menulis novel ini berdasarkan serba-sedikit pengalaman2 yang pernah dilaluinya.

kesimpulan, Pecah masih terbaik dan aku kehilangan buku itu. siapa pinjam? waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........!!!!!!!!!!!!!

1 ulasan:

  1. ala aku baru nak pinjam tau...sapa pinjam ni, sila pulangkan ahaksss

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.