Sunday, January 8, 2012

Multi-Purpose

Acara yang aku akan masuk;-
Multi-Purpose Insurans Run 2012 / H - Women's 6KM / 16 - 99 / 6KM
8th January 2012


jadi sebelum berjalan-berlari-berjalan, aku suka makan telur setengah masak 2 biji.


aku sukakan telur yang aku rebus terhasil macam ni. selalu kat kedai mamak jadi 3/4 masak

hasil menggunakan bekas ni. tuangkan air panas mendidih pada level 1egg. bukan 2 eggs okay. sebab kalau salah level, telur jadi 3/4 masak macam yang zcat alami. hahahaha..

Previous Post
Next Post

About Author

3 comments:

  1. aku pulak terbeli benda ni sampai 2...ingat dekat rumah takde tapi rupanya dah lama aku beli cuma tak ingat simpan dekat mana

    ReplyDelete
  2. dulu masa aku diet protein mak aku rajin la pagi2 guna benda alah telor masak ni...skrang jadi perhiasan umah yer..hihi

    ReplyDelete
  3. ada lg ek bekas ni.ratu skolah2 dulu mmg dah ade bekas ni.mesti kaler kuning kan.ehehe.

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.