Sabtu, 17 September 2016

Bila Jatuh Sakit, Kita Sabar Dan Redha Atas UjianNya

Tak kemana2 hari ni. Aku hanya berbaring atas sofa sejak semalam. Badan sakit2. Bisa. Kepala pening. Anak tak dapat diuruskan. Alhamdulillah ada suami yang take control dan memahami. Aqlan tu nak bertepek dengan aku kalau aku baring atas katil. Sebab tu aku pilih sofa.

Semalam tidur sekejap bilik mama tapi aku tak selesa sangat. Jam 4 pagi masuk bilik terus ke tandas dulu. Tak tahulah food poisoning ke apa.

Ujian Allah untuk aku. Aku memang jarang sakit. Tapi kalau dah jatuh sakit, memang rupa keadaan aku teruk sangat.

Suami ajak pergi jumpa doktor. Tapi aku nak berjalan pun tak mampu. Makan je ponstan dulu. Berdenyut2 kepala den. Ni pun ada hati nak tulis blog. Katanya separa diari..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.