Tuesday, September 6, 2016

Kami Kena Juga Pergi Klinik Pakar Kanak2 Dr. Ong

Sesudah 3 hari tak nampak juga perubahan yang lebih positif ditambah Aqlan masih batuk dan muntah, pagi hari ni kami ke Ampang Point untuk ke klinik pakar kanak2 Dr. Ong. Ni memang doktor pakar kanak2 yang aku sarankan. Aku pun disarankan oleh kawan2 yang mendapatkan rawatan untuk anak diorang di sini. Cuma, sila bersedia dari segi bilnya ya.

Dan doktor berikan kami ubat yang memang tak dapat kat klinik lain selama ni. 3 jenis ubat dan konsultasi RM123. Last Saturday RM70 di pakar Azzahrah. Last Tuesday RM51 di NadiIman.

Tapi perkembangan lebih baik hari ni. Alhamdulillah. Kita cuma berusaha, Allah jua yang menyembuhkannya.

Suka roti telur. Nasi Beriani terlebih rempah ratus. Kami makan share 3 orang. Tu lah tekak dah tak suka makan kat luar sangat.

Previous Post
Next Post

About Author

2 comments:

  1. Replies
    1. Alhamdulillah beransur sembuh. Harap sihat sepenuhnya sebelum balik kampung nak raya korban.

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.