Thursday, October 20, 2016

Kalau Nak Makan Mee Kari Sedap, Aku Ada Pilihan Sendiri

Ni cerita untuk ingatkam diri sendiri supaya lain kali takyah pening kepala mana nak makan mee kari sedap.

Aku bukan penggemar mee. Tapi kadang2 teringin nak rasa. Aku tak suka rasa berkapur. Jadi aku memang picky sangat2.

Ada satu hari aku sakit dan nak makan mee kari sebab aku nak hilangkan rasa macam nak selsema tak habis keluar tu. Sebab aku fikir bila makan pedas mungkin lebih baik. Haha jangan tiru style aku. Kita berbeza2 ya.

So setakat ni mee kari tersedap jatuh kepada Restoran OldTown White Coffee.

Makanan yang dibungkus tapi cara bekas bungkus tu sendiri menyeronokkan.




Ya ada 2 bahagian. Satu mee  dan segala lauk pauk sayur bagai. Kat bawah kuah dia. Ermmmm bijak2. Sukalah macam ni. Dah macam par tingkat.
Previous Post
Next Post

About Author

0 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.