Monday, October 31, 2016

Hampir Saja Aku Memohon Untuk Masuk Navy Tapi Tak Layak

Habis sekolah Bapak suruh aku minta masuk Navy. Baca kat syarat2 pun dah tak lepas. Aku kan berkacamata. Rabun jauh.

Hari ni merupakan tarikh arwah Bapak dilahirkan 82 tahun lepas. Bapak masa hidup bila usia dah lebih cecah 63 tahun, selalu berkata ni baki umur subsidi. Sebab Nabi Muhammad S.A.W. wafat usia 63 tahun. Dan Bapak aku meninggal usianya mencecah 70 tahun. Dalam bulan Oktober juga. 5 Oktober 2004.

Masa aku dilahirkan, bapak aku dah pencen Navy. Jadi tak tahu ni tahun berapa.

Percutian ke KK tahun 1997.

Previous Post
Next Post

About Author

2 comments:

  1. al-fatihah utk arwah ayah anis..
    laaaa..cerita lagi, tak puas nak baca

    ReplyDelete
  2. Jam 2 pagi posting ni ngantukla nak type ni banyak2 hihi

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.