Sabtu, 29 Oktober 2016

Sebab Hujan Sepanjang Hari..Jalan2 Ke Sunway Putra Mall Je

Teringin nak pergi Sunway Putra. Salah satunya sebab sejak dah bertukar tangan...dulu2 kan The Mall sayup2 je. Dulu2 lagi pergi Yaohan..arwah bapak suka pergi sangat kalau ke KL. Lagi satu ada Toys 'R Us. Tapi semua tu dah tinggal kenangan..

Sampai2 je nak makan Sushi King. Lepastu jalan2 sorang shopping. Zcat dan Aqlan bertawaf. Aku sempat beli kat H&M untuk anak 3..sendiri 1 je. Mak mak sangat kan...actually aku kan dah banyak shopping online. Sudah sudahlah kan.. haha.

Dah habis tu nak kena balik sebab Aqlan dah penat sangat sampai aku kena dukung. Stroller dalam kereta. Dia dah start mengantuk.

Terlupa nak pakai Sunway Pals punya kad...

Masuk kereta kami ke KLCC pulak. Sebab Zcat ajak pergi La Senza. Hari ni je ada 2nd buy item dapat beli dengan harga RM11. Tapi tak beli akhirnya. Hahaha...ok sejak aku kena czer aku tak boleh pakai dah panties kat bikini line. Lagilah yang ada renda2 tu...pedih sebab renda2 tu macam sagat kesan jahit pulak. Tapi jangan ingat kesan czer tu terbuka ke apa..takde..Doktor Noraini yang jahitkan memang tip top. Siapa pernah kena czer tahulahh weii..

Eh sudahnya masuk balik M&S. Tadi dah masuk tengok bra tapi yang aku berkenan takde saiz. Aqlan bangun mintak cookie.. masuk balik sebab Zcat nak tengok seluar dia.

Tunggu laki try seluar sambil teman anak gigit biskut

Saya cadangkan beli seluar M&S yang seluarnya boleh adjust bila makan..hehe. Semalam tengok sale 2nd piece 40%. Ada tu beli dua additional 15% discount. 3rd pieces dapat 20% discount. Tapi kesian encik Zcat tak dapat beli..warna dia berkenan tu takde regular. Kalau slim fit tu berlambak. Sudahnya..moh balik.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.