In

Yes..We Are Open..Ragam Anak Buah Dengan Mini Zoonya

Gambar dari Whatsapp family 3 Oct lepas.

Anak2 adik aku ni kreatif. Kalau bawa Aqlan jumpa diorang untuk main2 bersama, kecoh satu rumah. Hingar-bingar orang kata. Yang suka melayan Aqlan ialah Hannan. Cam abang2 la dia tu. Hehe..

Macam laki aku cakap kena selalu bawa berjumpa untuk aktiviti sosial. Maklumla Aqlan takde adik beradik lain. Jangan tanya bila nak dapat adik ke apa...sebab aku rasa Aqlan je anak aku. Takde yang lain..kecuali menantu..eh..sempat ke?

Related Articles

10 comments:

  1. inshaAllah sempat, aku pun nak tengok anak aku sorang tu berkawin nanti :)

    ReplyDelete
  2. mn rabbit!!
    brp per entry ni, untie nak masuk tgok zoo aqlan
    hihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aqlan belum ada zoo..under construction la..hihi..

      Delete
  3. Replies
    1. Selamat hari isnin...dah seminggu baru nak jawab..hihihi..

      Delete
  4. Selamat berkenalan blogger.

    Jom exchange link : https://wanfaizumi.blogspot.my

    Post Pengenalan : https://wanfaizumi.blogspot.my/2017/01/welcome-dunia-blogger-bertukar-link.html

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...