Jumaat, 7 Oktober 2016

Jaga Tumit Kaki Pecah Tu Supaya Jangan Bertambah Sukar Dirawati

Aku memang alami tumit kaki pecah2. Dah macam2 krim kaki beli. Juga dah macam2 peeling foot socks dah dicuba. Tapi biasa tak lama bertahan. Ikutkan sebulan sekali kena pakai peeling foot socks tu. Aiii benda alah ni kemain mahal jugak kan untuk sepasang. Nanti aku nak cari yang murah tapi berkesan.

Pagi ni test la satu foot mask tu lepas mandi. Sebab lepas mandi kulit badan kita kan lebih lembut. Pakai dalam 40 minit juga. Aku ni dah tersalah beli. Patut beli peeling mask. Aku beli foot mask je. Haha dah sejuk2 kaki tu macam pakai mask kat muka.

Lepas tu aku pun pakai pelindung tumit kaki. Diperbuat dari silikon rasanya bila pakai agak licin juga. Tapi sebab dah tumit tu keras ok jelah.

Nak try pakai selalu...tak kira dimana..kecuali pergi qadak hajat. Atau mandi.

Beli kat Lazada je..RM18

2 ulasan:

  1. nanti update result ye, laki omak tu pun tumit pecah2 jugak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baiklah. Nak beli untuk toe jugak. Sebab yang itu pun nak kena rawat.

      Padam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.