Ahad, 4 Disember 2016

Gembira Pilih Yan's Homestay, Taman Bukit Katil Damai, Melaka; Murah Dan Bersih

Kawan2 aku biasa duduk hotel je bila bercuti..so depa ni memang tunggu masa je nak kutuk aku kalau aku salah pilih penginapan. Ceh aku pun risau gak mula2 masuk rumah ni sebab gambar2 kat website tak digambarkan sepenuhnya.

Sekali bila diorang dah sampai diorang sangat happy dengan pemilihan aku. Haha..wei korang ingat aku ni tak pandai pilih ke ha.?

Rumahnya warna merah. Senang je nak cari.









3rd bedroom

Sini sunyi sepi je. Memang sedap berehat. Kemungkinan nak menyewa lagi kat sini tu ada. Tempat ni dekat juga dengan Bayou Lagoon Park Resort tu. Hehe.

Pasrah jelah Adam kena layan Aqlan..



Okay till next vacation!

Alamat homestay ni:
No. 77 Jalan BKD 4, Taman Bukit Katil Damai, 75450 Ayer Keroh.


Untuk pertanyaan dan tempahan, sila hubungi:
En. Fazli (019-2265389)
Pn. Azian (017-5561385)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.