In

Kerja Kawin Di Kompleks Kraft, Jalan Conlay

pergi lagi sekali ke sini sebab kawan2 gym zcat ajak. aku kan menurut perintah. hehe..(baik hati la...mood baik walaupun kena bebel tadi bila balik dari rumah Mimy..)

kali ni tak besar macam pameran hari tu.



suka kerusi ni...nasib tak runtuhla masa aku goyang2kan.
takde gambar pameran kerja kawin? sebab zcat kata dia tak mahu orang fikir kami/kita/dia?....curi idea2 tu.. banyak dapar flyer lepas tu buang dalam tong sampah. not yet...not yet...not in here anyway...mahal2 dan merapu2 je hiasan..

Related Articles

7 comments:

  1. hahaha...

    akak kawen jgn lupa jmput saya!! hhehehhe

    ReplyDelete
  2. sy br je nk ckp eri chan dah nak kearah tu ker..tp bila eri chan ckp belum masanya lagi..xjd sy nk ckp..hehhehee..

    ReplyDelete
  3. takpe servey awal sbg persediaan mental n fizikal :)

    ReplyDelete
  4. tahun lepas aku gi la...ko tak beli brooch ke...lawa tau..klasik nya...aku rembat 4 biji besar besar..pakai kebaya lawa

    ReplyDelete
  5. SJ; hahah...kalau ajak ujg dunia kg sanggup ke..

    hanim; kasi panas duit poket
    kena jimatla..

    ratu; yep tgk2 jek..

    mimy; aku suka jugak..tapi zcat suruh kawan dia tlg tanya harga dulu..boleh...

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...